• 27 Kasım 2024 Çarşamba
  • Rize AÇIK
  • 00:00
    27 Kasım 2024 İmsak: Güneş: Öğle: İkindi: Akşam: Yatsı:

‘Açık Kapı Milletin Kapısı’ projesi Artvin’de Hizmete Girdi

İçişleri Bakanlığı`nın vatandaş odaklı hizmetlerinden biri olan "Açık Kapı Milletin Kapısı" projesi Artvin’de uygulanmaya başlandı.

‘Açık Kapı Milletin Kapısı’ projesi Artvin’de Hizmete Girdi

Hayati Akbaş

ARTVİN-İçişleri Bakanlığı'nın vatandaş odaklı hizmetlerinden biri olan "Açık Kapı Milletin Kapısı" projesi Artvin’de de uygulanmaya başlandı. Projenin hayata geçirildiği 4. etap illerden Artvin’de Valilik binasında oluşturulan büroya vatandaşlar talep, öneri ve sorunlarını iletebilecek. Vali Ömer Doğanay, büro açılışında yaptığı konuşmada, 6 Nisan 2018’den itibaren Valilik olarak "Açık Kapı" hizmetlerini sunmaya başladıklarını belirterek, burada görev yapanlar ve ilgili vali yardımcısının hizmet içi eğitime katıldığını söyledi.

 Alınacak müracaatların ilgili kurumlara yönlendireceğini ifade eden Doğanay, açık kapı projesinin valiliklerde hayat geçen ve vatandaşların talep ve önerilerini, konusunda uzman personel aracılığıyla iletebildikleri, tüm başvuruların elektronik ortamda kaydedilerek ilgili birimlere yönlendirildiği, takip edilerek hızlı sonuçlandırıldığı yeni bir hizmet anlayışı olduğunu söyledi.

"Hizmetler üst noktaya çıkacak"

 Vatandaş odaklı bir yaklaşım benimseyerek vatandaşların taleplerine hızlı ve doğru çözümler üreterek, vatandaşın taleplerini en hızlı bir şekilde sonuçlandırılması ve vatandaş memnuniyetinin en üst noktaya taşınmasını amaçladıklarını belirten Vali Doğanay, “Aynı zamanda ziyaret eden dezavantajlı kişilere mihmandarlık hizmeti vermeyi, güler yüzlü çalışanlarıyla tüm vatandaşlarla birebir ve sıcak bir iletişim kurulmasını sağlamayı, İçişleri Bakanlığımıza bağlı kurumlar, yerel yönetimler ve diğer ilgili kurum ve kuruluşlarla işbirliği halinde mümkün olan en fazla konuda hizmet verilmesini sağlamayı, İçişleri Bakanlığımızca 180 günlük eylem planı kapsamında devletle vatandaş arasındaki karşılıklı iletişim ve güveni arttırmayı, başvuruların sonuçlandırma sürelerini hızlandırmak suretiyle hizmetlerde vatandaş memnuniyetini arttırmayı, vatandaşlarımıza talep ve beklentilerinin toplanmasını ve oluşturulacak politikalara esas olmak üzere anlamlandırılmasını sağlamayı amaçlamaktadır” şeklinde konuştu. Büroyu ziyaret eden vatandaşlardan İsmail-Ayşe Özçelik çifti ise,  yeni açılan büronun vatandaşın iş ve işlemlerini daha da kolaylaştıracağını belirterek, projeyi hayata geçiren yetkililere teşekkür etti.

 

Bu habere ifade bırak!

  • 0
    KIZGIN
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    BEĞENMEDİM
  • 0
    BEĞENDİM
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    SEVDİM
  • 0
    HAHAHA
  • 0
    ALKIŞ
YORUM EKLE