Bayram Ali KAVALCI
ÇAYKUR’un; üreticilerine yaş çay paralarını ödemesi, kurur çay satışının artışı ve yaş çay kampanyası, üçüncü sürgün yaş çay alımlarının huzurlu ve sağlıklı bir şekilde devam etmesiyle bölgede çay tarımı yapan milyonlarca üreticinin beklentilerin karşılık veriyor.
‘ÇAYKUR bir dünya markasıdır’
Anadolu’nun yedi bölgesinde yıllardır hizmet veren, ÇAYKUR’a ait 9 ÇAYKUR Bölge Müdürlüğü ve bu bölgelere bağlı ÇAYKUR bayileriyle bir araya gelen, ÇAYKUR Genel Müdürü Vekili Yusuf Ziya Alim, “10 Ekim 1983’de kurulan ÇAYKUR yarım asra yaklaşan ömrüyle, ülkemizin, bölgemizin ve Rize’mizin ekonomik noktada devasa sanayi kuruluşlarından birisi olan ÇAYKUR ismi bir dünya markasıdır. Göz bebeğimiz, Çaykur Genel Müdürlüğü Vekili olarak göreve geldiğim günden itibaren, 2018 yılı yaş çay kampanyasının başladığı Nisan ayı itibariyle oldukça sağlıklı, oldukça verimli, huzurlu ve başarılı bir yaş çay kampanyası dönemi geçirmekteyiz. 2018 yılı yaş çay kampanyasını üçüncü sürgünü olan yaş çay toplama ve fabrikalarımızda işleme çalışmalarımız oldukça sorunsuz ve oldukça huzurlu bir ortam içerisinde devam etmekte. Bu çalışmalarımızın yanında bu zamana kadar; İstanbul, Samsun, Erzurum, İzmir Bölge Müdürlüklerimizle yaptığımız çalışmalar ve en son olarak, Kayseri Bölge Müdürlüğümüze bağlı ÇAYKUR çay bayilerimizle yapmış olduğumuz çalışma programlarının verimlerini almaya başlamış bulunmaktayız. Bölgelerimizde ki, bu toplantılarımızda bayilerimizin çay satış hedeflerinin istikrarlı bir şekilde artışı noktasındaki bizlerin ve değerli bayilerimizin görüş ve önerilerini, teşekkülümüzün kendilerine vermiş olduğu hedefleri yakalamaları noktasındaki birlikteliğimizin kuru çay satışlarımıza yansıması noktasında önemli bir yükseliş ivmesi kazanmış bulunmaktayız. Bu çalışmalarımızı hafta sonu tatili yapmadan geri kalan diğer bölgelerimizdeki ÇAYKUR çay bayilerimizi çalışma ziyaretimiz devam edecek” dedi.