HABER: BAYRAM ALİ KAVALCI
Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü (ÇAYKUR) 2024 yılına, 2023 yılı yaş çay kampanyasında üreticilerden satın almış olduğu tüm yaş çay bedellerini vaktinde ödeyerek borçsuz girmiş oldu.
Çaykur Genel Müdürü Yusuf Ziya Alim’in, çok önem verdiği Ar-Ge çalışmaları neticesinde son yıllarda, yeni ürün üretimi, satış ve pazarlama stratejileri noktasında yürüttüğü yeni hamleler sonucunda, Türkiye’nin genelinde tüketicilerin hizmetine açılan, Çaykur Çay Satış Mağazaları, Çaykur Pazarlama Daire Başkanlığı ve Çaykur Bayileri satış pazarlama tekniklerinin yenilenmesi, bayi ağlarının genişletilmesi, ürün çeşitlilikleri, özel ambalajlı ürünler üretilmesi, internet üzerinden çay satışı kolaylığı imkanlarıyla ülke genelinde kuru çay satışlarının katlanarak arıttığı belirtildi.
KAÇAK ÇAY KİSMEN ÖNLENDİ.
ÇAYKUR’un her gün artan kuru çay satış rakamlarıyla birlikte kaçak çay tüketiminin kısmen gözlendiği Doğu ve Güneydoğu Anadolu Bölgesindeki illerde yapılan özel çalışmalar ve bölgenin damak zevkine uygun yeni çay çeşitleriyle tüketicilerin tercihlerini ÇAYKUR çaylarından yana değiştiremeye başladıkları görülmekte. ÇAYKUR Genel Müdürü Yusuf Ziya Alim’inde zaman zaman eşlik ettiği, Çaykur Bölge Sorumlularıyla ve saha yöneticileriyle birlikte yaptıkları çalışmalar sonucunda bu iki bölge illerinde yerli ve yabancı turistlere hizmet veren birçok ünlü mekanda artık ÇAYKUR çayı tüketildiği görülmekte
Erzurum, Van, Gaziantep, Osmaniye ve Diyarbakır gibi birçok kentte önemli noktalardaki tanınmış otel ve tesislerde ÇAYKUR çayı ikram ediliyor. Doğal ve sağlıklı çay çeşitlerini Türkiye’nin dört bir yanında tüketicilerle buluşturan ÇAYKUR’un yeni yılda da tüketicilerin damak zevkine uygun, her daim keyifle tüketecekleri ve misafirlerine ikram edecekleri yeni ürünleri üretmeye devam edeceği öğrenildi.