Türkiye’nin gerçek çayini dünyanin dört bir yaninda gerçekle?tirilen fuarlara katilarak tanitmaya devam eden Çaykur, 30 Haziran – 2 Temmuz tarihleri arasinda New York’ta gerçekle?tirilen ‘Summer Fancy Food Show’ fuarinda yer aldi.
Türk çayinin dünyaya yayilmasini amaçlayan Çaykur’un, bu fuarda da siyah, ye?il ve organik çaylari Brezilyalilar ve katilimcilar tarafindan büyük ilgi gördü. Fuara ili?kin olarak Çaykur Genel Müdürü ?mdat Sütlüo?lu dünya markasi olma yolunda emin adimlarla ilerlediklerini ve uluslararasi fuarlarin bu yolda önemli bir adim oldu?unu aktardi. 2012 yilinda toplam 19 fuara katildiklarini vurgulayan Sütlüo?lu, 2013 yilinin ilk alti ayinda ise 8 fuarda yer alarak Çaykur’un do?al çaylarini yüz binlerce ki?iye tattirma imkani bulduklarini, en önemlisi de bu sayede yurtdi?i bayi a?larini geni?lettiklerini söyledi. Sütlüo?lu ayrica Çaykur’un ürün yelpazesini geni?lettiklerini, özellikle didi marka so?uk çaylariyla da hem yurtiçinde hem de yurtdi?inda iddiali olacaklarini vurguladi.
Sirada Rusya ve Hindistan var
Çaykur, Eylül ayinda ise ‘WorldFood Moscow’ ile ‘WorldFood India’ fuarlarina katilarak ziyaretçilere ürünlerini denetme firsati bulacak.