ÇAY üretiminde Türkiye’nin öncü kurulu?u Çaykur, bir dünya markas? olma yolunda emin ad?mlarla ilerliyor. 55 ülkeye ürünlerini ula?t?ran, sa?l?kl? Türk çay?n? dünyaya tan?tma görevini üstlenen Çaykur, ihracat hacmini art?rma yönünde ba?ar?l? çal??malar?na yenilerini katmaya devam ediyor.
ÇAYKUR bu y?l Saraybosna’da 6.s? düzenlenen Türk ?hraç Ürünleri Fuar?’ndayd?. Son dönemde Türkiye’nin sa?l?kl? çay?n? ve Türk çay kültürünü dünyaya tan?tma konusunda çal??malar?n? h?zland?ran ve Türkiye’de so?uk çay kategorisinde elde etti?i ba?ar?y? yurtd??? pazarlara da ta??may? hedefleyen Çaykur, Fuar süresince ürünlerinin tan?t?m?n? yapt?. Bosna’da yayg?n distribüsyona sahip çe?itli da??t?m firmalar? ile yürüttü?ü görü?meler sonucunda Ülkenin en güçlü da??t?m firmalar?ndan olan EMA Co firmas? ile anla?t?. Bu anla?ma yurtd??? pazarlara yeni arz edilen Didi so?uk çay ürünlerinin ülke çap?nda 6,000 perakende noktaya ula?t?r?lmas?n? sa?layacak ve ayn? zamanda Çaykur’un geleneksel çaylar?n?n da bu noktalara da??t?lmas?n?n önünü açacak önemli bir anla?ma niteli?inde.
Dünya çay sektöründe öne ç?kan “ÇAYKUR”, bu anla?ma ile Türk çay kültürünü ve sa?l?kl? çay?, farkl? ülkelerin tüketicileri ile tan??t?rma yolunda emin ad?mlarla ilerliyor.