97 ülkeden 2942 katılımcıyı ağırlayan, Türkiye’nin en büyük 5 katılımı arasında yer alan SIAL China Fuarı’nı ortalama 76 bin kişi ziyaret ediyor.
Çaykur standının fuarda yoğun ilgi ile karşılaştığını belirten Çaykur Genel Müdürü İmdat Sütlüoğlu, ‘’Ürünlerimizi tanıtmak, ihracat olanaklarını artırmak, dış pazar payımızı büyütmek, mevcut ve potansiyel bayilerle görüşmek amacı ile SIAL China Fuarı’ndaki yerimizi aldık. Standımız yoğun bir ilgi ile karşılaşıyor, çayın anavatanı Çin’de böylesine yoğun ilgi ile karşılaşmak ayrı bir önem arz ediyor. Çayımıza, Çaykur’umuza gösterilen ilgiden son derece memnunuz’’ dedi.
AMACIMIZ ÇAYKUR’U DAHA FAZLA KİŞİ İLE BULUŞTURMAK
Çaykur markasının tüm dünyaya tanıtılması açısından uluslararası fuarlara katılımın önemine dikkat çeken Genel Müdür İmdat Sütlüoğlu, ‘’Çin çok büyük bir pazar, 3 binden fazla ulusal market zinciri noktası var, biz bu noktaların bir kısmında yer alıyoruz, amacımız Çaykur’u daha fazla kişi ile buluşturabilmek. Bu amaç doğrultusunda potansiyel müşteri ve bayiler ile görüşmeler gerçekleştiriyoruz, SIAL China fuarı bu açıdan çok olumlu geçiyor’’ diyerek sözlerine devam etti.
ŞANGAY BAŞKOSOLOSU’NDAN ÇAYKUR STANDINA ZİYARET
Ayrıca Çaykur standını ziyaret eden Şangay Başkonsolosu Sabri Tunç Angılı ile bir süre sohbet eden Çaykur Genel Müdürü İmdat Sütlüoğlu, Başkonsolos’a siyah çay ikram etti. Başkonsolos Sabri Tunç Angılı tarafından Çaykur Genel Müdürü İmdat Sütlüoğlu’na katılım belgesi takdim edildi.