• 23 Kasım 2024 Cumartesi
  • Rize AÇIK
  • 00:00
    23 Kasım 2024 İmsak: Güneş: Öğle: İkindi: Akşam: Yatsı:

Çaykur günlük alımları artırmaya başladı

-Çaykur Genel Müdürü Yusuf Ziya Alım günlük alımların bin tonun üzerine çıkmaya başladığını belirterek “ Önümüzdeki hafta alımlarımızın normal seviyeye ulaşacağını düşünüyorum” dedi.

Çaykur günlük alımları artırmaya başladı

    Esin BAYRAK

RİZE: Çaykur Genel Müdürü Yusuf Ziya Alım havaların iyi gitmesi ile birlikte çay ürünün gelişmeye başladığını söyledi.

    10 Mayıs tarihinde açılan yaş çay kampanyası ile birlikte 10 bin dolayında işçisini 49 çay fabrikasında işe alan Çaykur yaş çay alımlarını tüm fabrika bölgelerinde sürdürüyor.

     Çaykur Genel Müdürü Yusuf Ziya Alım tüm fabrika bölgelerinde yaş çay alımlarının devam ettiğini belirterek “ Günlük alımlarımız 1200 tonun üzerine çıkmaya başladı. Daha çok sahil kesimlerimiz ve doğu ilçelerimiz bölgesinde alımlar devam etmekte, Havaların sıcak geçmeye başlaması ile çay ürünü kendini toparlamaya başladı. Gece sıcaklıklarının 12 derecenin üzerine çıkması ve havaların güneşli olması nedeniyle çay ürünü kendini toparlamaya başladı” dedi.

       “REKOLTEYE OLUŞACAĞIZ”

Çay ürününün bu yıl verimli olduğunu belirten Genel Müdür Yusuf Ziya Alım “ Hafta sonu alımların 2 bin tonun üzerinde olacağını ve gelecek hafta günlük alımların 2 bin tonun üzerine çıkacağını ve gelecek hafta sonu günlük işleme kapasitemize ulaşacağımızı düşünüyorum. Şu an tüm fabrikalarımız açık, tüm eksperlerimiz görev başında. Üreticilerimizin hasat olgunluğuna ulaşan ürünü hasat etmelerini bekliyoruz” dedi.

     “DEKAR A 600 KİLO”

Önceki yıl dekar başı uygulamışı olan dekara 600 kilo gram yaş çay alımı uygulamasının devam ettiğini belirten Genel Müdür Yusuf Zıya Alım “ Üreticilerimiz rahat olsun, tek isteğimiz üreticilerimizin kendi hasadını kendileri yapmalı” dedi.

Bu habere ifade bırak!

  • 0
    KIZGIN
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    BEĞENMEDİM
  • 0
    BEĞENDİM
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    SEVDİM
  • 0
    HAHAHA
  • 0
    ALKIŞ
YORUM EKLE