Uluslararasi gida fuarlarina katilarak, ‘Türkiye’nin Çayi’ni dünyaya tanitmaya devam eden Çaykur, son olarak Anuga 2013 Gida Fuari’na katildi. Almanya’da düzenlenen, dünyanin en büyük ticari fuarlarindan biri olan Anuga’da yer alan Çaykur, organik çaylarinin yani sira ihracat çali?malarina ba?ladi?i didi’yi de katilimcilarin be?enisine sundu.
Fuarda didi’nin katilimcilar tarafindan büyük ilgiyle kar?ilandi?ini vurgulayan Çaykur Genel Müdürü ?mdat Sütlüo?lu, “Yurtiçinden oldu?u kadar yurtdi?indan da so?uk çayimiza ciddi talep var. Almanya’da bunu çok net gördük. didi’nin ihracatina çali?malarina ba?ladik. Yakin bir zamanda yurtdi?ina ihracimiz da ba?layacak” dedi. didi’nin Türkiye’de çok sevildi?ini ve bugüne kadar yakla?ik 58 milyon adetlik sati? hacmine ula?tiklarini aktaran Sütlüo?lu, bayram öncesinde 2,5 litre didi`yi tüketicilerin be?enisine sunduklarini ifade etti. ?mdat Sütlüo?lu ayrica ?u anda didi’nin limon, ?eftali ve bergamotlusunun üretildi?ini, ilerleyen günlerde ise farkli çe?itleri de tüketicilerin be?enisine sunulaca?ini söyledi.
Sirada Ukrayna ‘I. Türk Ürünleri Fuari’ var
23-26 Ekim tarihlerinde arasinda Ukrayna ‘1. Türk Ürünleri’ fuarina katilacak olan Çaykur, ürünlerini ziyaretçilerin be?enisine sunacak.