R?ZE: Çay ??letmeleri Genel Müdürü ?mdat Sütlüo?lu Türkiye”de rekorlar? alt üst eden Didi”nin yeni boyutlar? ile piyasaya sürüldü?ünü söyledi.
Geçti?imiz y?l so?uk me?rubat sanayinde rekorlar? alt üst eden Didi ?imdi yeni boyutlar? ile tüketicilerin hizmetine sunuldu. Çay ??letmeleri Genel Müdürü ?mdat Sütlüo?lu Çaykur”un sürekli yenilikler içinde oldu?unu belirterek” Önceki y?l ba?lad???m?z Didi üretiminde Türkiye”de rekor k?rmam?z ile birlikte ,Zaman zaman tüketicilerimiz ürünümüzü bulamamaktan yak?nm??lard?. Bunun üzerine yeni i?letmeler ile anla?ma yaparak eksiklikleri gidermeye çal??t?k, bu y?l piyasaya sürdü?ümüz yeni ürünlerimizden sonra ?imdi de 1 ve 1,5 Litrelik yeni ambalajlar? piyasaya sürdük. ?u ana kadar y?l içinde 44 milyon litre yan? 88 milyon adet sat???m?z gerçekle?ti” dedi.
Sütlüo?lu” Piyasaya girdi?i Haziran 2013’ten bu yana pazar?n dinamiklerini de?i?tiren ve yeni standartlar koyan didi, ilk olarak bergamotlu, ?eftalili ve limonlu 500 ml’lik kutular ile raflarda serinlemek isteyenlerle bulu?tu. 2,5 litrelik so?uk çay da pazara didi ile girdi” dedi.