• 08 Eylül 2024 Pazar
  • Rize AÇIK
  • 00:00
    8 Eylül 2024 İmsak: Güneş: Öğle: İkindi: Akşam: Yatsı:

METİN” ADIM ADIM YÜRÜYORUZ”

-Rize Belediye Başkanı Rahmi Metin birçok alanda belediye olarak çalışmaların yürütüldüğünü söyledi.

Esin BAYRAK

Rize Belediye Başkanı Rahmi Metin ekonomik sorunlara rağmen adım adım projeleri hayata geçirmeye çalıştıklarını söyledi.

Kamuda tasarruf tedbirleri kapsamında dikkatli hareket ettiklerini belirten Rize Belediye Başkanı Rahmi Metin birçok alanda çalışmaların sürdüğünü ve adım adım projeleri hayata geçirmeye çalıştıklarını belirtti.

DERE ISLAHLARI

Başkan Metin “Şehrimizdeki dere yataklarını düzenleyerek, sel ve taşkın riskini azaltmak, erozyonu ve rüsubatı önlemek suretiyle çevresel sürdürülebilirliği artırmayı amaçlıyoruz. Güçlü bir altyapı ile yeşil alanlar oluştururken şehir estetiğine de katkı sağlıyoruz. Rize dere ıslahları, hem çevresel hem de kentsel yaşam kalitesini artırarak şehir sakinlerimize daha güvenli ve keyifli bir çevre sunacaktır” dedi.

• PAŞAKUYU MAHALLESİ DERE ISLAHI VE TERSİP BENDİ PROJESİ
  • GÜLBAHAR MAHALLESİ DERE ISLAH PROJESİ
  • DALYAN DERESİ DERE ISLAH VE TERSİP BENDİ PROJESİ
  • MÜFTÜ DERE ISLAH ÇALIŞMASI

PAZAR CADDESİ YOL GENİŞLETME VE DERE ISLAH PROJESİ

Metin açıklamasında “Pazar Caddesi Yol Genişletme ve Dere Islah Projemiz ile şehrimizin altyapısını güçlendirmeyi ve Pazar Caddesi'nin yol kapasitesini artırmayı hedefleyerek önemli bir altyapı geliştirme girişiminde bulunduk. Bu projemiz kapsamında, yol genişletme çalışmalarıyla birlikte dere ıslahı da gerçekleştirilerek şehrimizin ulaşım ağını daha etkin ve güvenli hale getirmeyi amaçlıyoruz” dedi.

ISIRLIK – DAĞBAŞI BAĞLANTI YOLU PROJESİ

Belediye Başkanı açıklamasında “Isırlık- Dağbaşı Bağlantı Yolu Projemiz ile Rize’mizde ulaşımı daha etkin ve güvenli hale getirmeyi amaçlıyoruz. Tamamlanmak üzere olan proje ile Isırlık ile Dağbaşı bölgelerini birbirine bağlayarak ulaşımı kolaylaştıracak, trafik akışını düzenleyecek ve şehir sakinlerine daha hızlı bir ulaşım alternatifi sunmuş olacağız” dedi.

ÇAĞRANKAYA İÇME SUYU GÖLET PROJESİ

Metin “Çağrankaya İçme Suyu Gölet Projemiz Rize'mizin içme suyu ihtiyacını karşılamak amacıyla hayata geçirilen önemli bir projedir. Proje kapsamında inşa edilen gölet, bölgemizin su kaynaklarını etkili bir şekilde yönetmeyi ve su teminini sağlamayı hedefliyoruz. Çağrankaya İçme Suyu Gölet Projemizle, şehir sakinlerimize sağlıklı ve sürdürülebilir içme suyu temin etmek adına çevreci bir çözüm sunuyoruz” dedi.

DENİZ FENERİ SOSYAL TESİSİ PROJESİ

Belediye Başkanı Rahmi Metin açıklamasında “Rize Deniz Feneri Sosyal Tesisimiz, şehrimizin sahilinde konumlanan modern bir tesis olup, deniz manzarası eşliğinde sosyal aktiviteler için bir buluşma noktası haline gelmiştir. Projemiz; kafe, restoran, iskele, çocuk oyun alanları ve sosyal etkinlikler için donatılmış mekânları içermektedir. Rize'mizin zengin denizcilik mirasını koruyan tesis, Denizcilik Müzesi ile birlikte sahil bölgemize canlılık katmakta, vatandaşlarımıza eşsiz bir mekan sunmaktadır. Müzemiz, geçmişin denizcilik kültürünü günümüze taşıyarak, şehrimizin tarihini ve denizle olan köklü bağını vatandaşlarımıza yaşatmaktadır” dedi.

YENİ SU DEPOSU

Metin su ihtiyacını karşılamak için yaptıkları çalışmada “Yaklaşık 25-30 yıl önce yapılan 1500 tonluk Dosma su depomuzu yenileyerek kapasitesini artırıyoruz. Yeni depomuz 5000-5500 tonluk bir kapasiteye sahip olacak, böylece su depolama kapasitemizi önemli ölçüde artırmış olacağız. Yeni su deposu projemizle su kaynaklarımızı daha verimli bir şekilde yönetip, bölge halkımıza daha güvenilir bir su temini sağlamış olacağız” dedi.

KALE SOSYAL TESİSİ

Başkan Metin “Kale Sosyal Tesisimiz muazzam manzarasıyla göz kamaştıran bir atmosfere sahiptir. Ziyaretçilerimiz, Karadeniz’in eşsiz doğasını seyrederken, tesisin sunduğu lezzetli yöresel yemeklerle birlikte onlara unutulmaz bir deneyim yaşatıyoruz” dedi.