R?ZE: Ulusal Çay Konseyi öncülü?ünde Ticaret Borsasi salonunda 3 gün devam eden seminerde marka de?erleri ö?retildi.
Rize Ticaret Borsasi salonunda çe?itli firmalarin katildi?i ve Ulusal Çay Konseyi, Ticaret Borsasi ve Do?u Karadeniz Kalkinma Ajansinin ortakla?a düzenledi?i “ Türk Çay Sektöründe Stratejik Marka Yönetimi E?itim Projesi” 3 günlük e?itimin ardindan sona erdi.
Çe?itli kurum ve kurulu?larin katildi?i seminer 15 saat sürerken e?itmen Mehmet Ak markanin ürün üzerinde eklenen bir de?er oldu?unu söyleyerek” Marka olmak, personel giyimi, hizmet binasi, Reklam in iyi olmasi, Pazarlama, Ürünün iyi olmasindan geçer, bugün ülkemizde marka olan çok sayida ürün bulunmakta, bu ürünler de?erinde yari fiyatlarina ürünler mevcut ancak bunlar marka olmayi ba?aramami?lar. Ayni kalitede de olsa yari fiyatlarina ürünler bulmak mümkün, öncelikle ürün çikartirken marka olmayi bilmemiz gerek” dedi.
Mehmet Ak marka olmada görselli?in önemli oldu?unu söyleyerek” Türk Çayinin da marka olmasi için mutlaka olmazsa olmaz de?erlerin korunmasi gerek” dedi.
Çay ??letmeleri Genel Müdürü ?mdat Sütlüo?lu ise e?itim seminerinin faydali geçti?ine inandi?ini söyleyerek” Çaykur markasi Türkiye de önemli yerlere geldi, ancak Dünya markasi olma yolunda çali?ma yapmamiz gerek, bizler de bunu yapmaya çali?iyoruz. Güçlü ve farkli bir ürün ile Dünya ya girmeye çali?iyoruz” dedi.