RİZE: Rize Merkez Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi halkla ilişkiler ve Organizasyon hizmeti alan öğrencileri ile Assistt merkezini ziyaret ederek pratik yaptılar.
Engindere Mahallesinde eğitimine devam eden Rize Merkez Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi aynı mahallede bulunan Asist Merkezini ziyaret etti. Okul Müdürü Haydar Çakır halkla ilişkiler ve organizasyon hizmetleri alan öğrencilerimiz ile Assistt merkezini ziyaret ederek öğrencilerimize iş yerinde pratik bilgiler verildi. Burada Türk Telekom, TTNET, Tivibu, Mhrs Hastane Randevu, THY gibi kurumların internet teknik destek, kota ve paket değişikliği işlemleri, bilet satışı, rezervasyon, bilgi danışma gibi pek çok işlem için çağrı merkezi hizmet vermekte” dedi.
Amacımız kaliteyi artırmak
Mesleki ve teknik eğitimin kalitesini artırmaya, dikkatleri çekmeye ve tercih edilebilirliği sağlamaya yönelik okul-sektör iş birliği kapsamında öğrencilerin çağrı merkezinin çalışma ortamında direkt bulunması sağlandı. Böylece öğrencilerin okulda öğrendiklerini uygulamalı olarak görmeleri, deneyimlemeleri ve çalışanlardan tecrübelerini dinlemeleri amacıyla iş başında eğitim uygulaması yapıldı. Alan şefi Semih Uyan; Okulumuz Halkla İlişkiler Alanı olarak öğrencilerimize diksiyon, beden dili, etkili iletişim teknikleri ve müşteri ilişkileri gibi derslerle “Çağrı Merkezi Elemanı ve Müşteri Hizmetleri” uygulama alanına yönelik eğitimler veriyoruz. Hem fiziksel yakınlık hem de okul-sektör içeriğinin yakınlığı fırsatı kullanılarak eğitim ve istihdam noktasında birlikte hareket edilmesi faydalı olacaktır.” dedi.