• 03 Aralık 2024 Salı
  • Rize AÇIK
  • 00:00
    3 Aralık 2024 İmsak: Güneş: Öğle: İkindi: Akşam: Yatsı:

RİZE TURİZMİ KONUŞULDU

-Vali Yardımcısı Ertuğrul Arslan başkanlığında toplanan Turizm konulu toplantıda Rize turizmi ve alternatifler konuşuldu.

RİZE TURİZMİ KONUŞULDU

     Kenan AKYÜZ

RİZE: Rize il Tanıtı ve Geliştirme Kurulu toplantısı Vali Yardımcısı Ertuğrul Arslan başkanlığında kurul üyelerinin katılımı ile yapıldı.
Kültür ve Turizm Bakanlığı ve ilgili kuruluşu Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansı (TGA) bünyesinde, ulusal ve uluslararası alanda il ve alt destinasyonlarımızın daha etkin tanıtımını sağlamak amacıyla hayata geçirilen “İl Tanıtım ve Geliştirme Programı” kapsamında Rize’nin turizm potansiyelini arttırmak için çalışan paydaş kurum/kuruluşların yer aldığı, sürdürülebilir bir iş birliği modeli geliştirilmesi amacıyla oluşturulan “İl Tanıtım ve Geliştirme Kurulu”, 2022 yılı ilk dokuz aylık dönemde gerçekleştirilen faaliyetlerin ve Kısa Vadeli Çalışma Planı kapsamında yürütülen çalışmaların değerlendirildiği gündemle toplandı. Toplantıda İl Kültür ve Turizm Müdürü Esra ALEMDAROĞLU tarafından faaliyet raporu, https://rize.goturkiye.com/ dijital platformu ve sosyal medya hesaplarına yönelik çalışmalar kurul üyelerine sunuldu. Kurul üyeleri tarafından şehrimizin tanıtım stratejilerine yönelik kısa vadeli plan çerçevesinde şehir merkezi ve turizm alanlarındaki destinasyonların, markalaşma potansiyeli olan turizm değerlerinin ön plana çıkarılması için çalışmalar başlatıldı. Bir sonraki toplantı gündemi Çay ve Turizm olarak belirlenerek çay turizmi kapsamında yapılan faaliyetlerin, etkinliklerin değerlendirilmesi için karar alındı.


İl Tanıtım ve Geliştirme Programı ile destinasyon tanıtımı için çalışan tüm paydaşların sürdürülebilir bir işbirliği geliştirmesi, etkili tanıtım çalışmalarının yapılması, yurtiçi ve yurt dışında yürütülen tanıtım faaliyetleri ile yerelde yürütülen faaliyetlerin koordinasyonu, destinasyonlardan farklı bir kimlik geliştirilmesi, markalaşma ve iletişim süreçlerinin güçlendirilmesi ve destinasyonun dijital dünyada görünür kılınması, il ve alt destinasyonlarına ilişkin içerik üretilmesi, sonuç odaklı kısa, orta ve uzun vadeli aksiyon planlarının yapılması hedeflenmekte.

Bu habere ifade bırak!

  • 0
    KIZGIN
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    BEĞENMEDİM
  • 0
    BEĞENDİM
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    SEVDİM
  • 0
    HAHAHA
  • 0
    ALKIŞ
YORUM EKLE