Çaykur un Temmuz ayi ürün bedeli olarak 123 trilyon ödemisinin ardindan Tarim bakanli?inin budama bedeli olarak 68 trilyon u bayram öncesi üretici hesaplarina geçmesi ile üreticinin yüzü güldü.
Mayis ayinda ba?layan ya? çay kampanyasi ile birlikte çay üreticisinin cebi para görmeye ba?ladi. Mayis ayi ürün bedellerini Haziran da alan çay üreticisi Haziran ayinda verdi?i ürünün bedelini ise Temmuz ayinda almi?ti. çay üreticisi ara vermeden girdi?i 2 sürgün de Temmuz ayinda Çaykur a verdi?i 125 bin ton çay kar?ili?inda çaykur dan 123 trilyon lira bayram öncesinde alirken Çaykur ve siyasilerin baskilari sonucunda çay budama bedelleri de üreticinin banka hesaplarina aktarildi.
Bayram öncesinde paralanan çay üreticisi bankalarin önünde kuyruk olu?tururken birçok üretici ilk iki sürgünün kredi kartlari ile borçlara gitti?ini savundu.